Nekad Ove Sundberggg | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073807456/

Ditt Hex-ID: 1100001425f4c60

Vad är din discord tagg? Grotish

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-13 201613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en chatt där någon hade skickat ut en bild på philip320 för några månader sedan. Och då blev jag bannad för doxxing då jag va med i chatten men jag hade inte en blekaste aning om att den bilden hade spridits.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille i gruppchatten och berättade och visade en bild på denna gamla bild som en grabb skickade och då fick vi blacklist. Jag är strikt emot detta med att sprida bilder med folk och jag skulle ALDRIG medvetet sprida någonting mot philip eller nåt då jag respekterar hans bra arbete som han gör på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt klart jag som skulle se över vilka jag umgicks med på dc, jag är nu mer mogen och håller inte på med sånna saker där man sitter o dc o sprider bilder på folk då det är riktigt äckligt o göra så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina bans då det var nån månad sen jag spelade på unive men har ganska många bans då jag inte direkt såg nåt med rp och visade ingen bra rp nivå men nu är jag som sagt mognare och inte håller på som jag gjorde då, jag umgås nu med rätt folk som inte håller på sådär som dom gjorde som jag umgicks med då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle sett över vilka jag var med på dc, och inte snacka med folk som sprider bilder på folk och doxxara osv, jag skulle hänga med folk som spelar fivem för de är kul och inte vill skicka runt och läcka bilder på folk det var rent ut sagt skämmigt vad som hände då och jag har lärt mig en stor jävla läxa av detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har som sagt lärt mig en stor läxa med vilka jag umgås med på dc och att umgås med rätt folk och inte sånna idioter som sprider bilder på folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka