Accepterad Ove Sundberggg | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: Killa andra jag skriver på mobilen

Ditt Hex-ID: Kolla andra

Vad är din discord tagg? Grötish

Vem var det som bannade dig? Bubbegum

Bild på banmeddelande: 8DC6C4C7-8D34-4FBE-B792-FC3AC854A0CE.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade en dålig rp genom att undvika ett kidnappningscenario genom att ligga kvar på marken och förstöra scenariot och hade en dålig rp nivå som inte är acceptabelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi höll på bli stormad av chicago street och efter nån minut av skott fram och tillbaks så blev jag prickad i benet, han som skjöt sprang fram till mig och sa upp med händerna. Jag låg kvar på marken och rpa på skador först men sedan så låg jag kvar där då jag ville undvika kidnappning och det erkänner jag och är 100% ärlig. Och sen efter jag låg där så tröttna killen på mig och skjöt mig. Efter pratade jag med bubblegum där han berättade vilka åtgärder som skulle tas och jag förstår hans beslut 100%

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag låg kvar där och undvek och det är inte okej och det kommer jag inte göra igen. Får jag en ny chans kommer jag visa att jag kan mycket bättre än vad som hände denna gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag brukar alltid ta lärdom, kom tbx till unive från blacklist med 6 senaste och nu ligger jag på 8 har rpat väldigtt mycket bättre än vad jag gjorde då och gör inga problem längre gick bara fel denna gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat med dom istället för att ligga kvar och undvika, då skulle det blivit ett roligare scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 110% kommer inte göra om detta igen har lärt mig av detta och lovar att detta intr kommer hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör inte om detta för då blir det grövre åtgärder.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka