Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad heter du på discord? Thebigkid#9172
Ange ditt födelsedatum 17 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 15:00-21:00 Helger: 13:00-00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt en månad nu!
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att underlätta rpn, dom ska själva vara med och underlätta för staffsen att ta hand om all dess lall. Servervakter ska vara med i rpn och se till att står rätt till. Ta hand om alla dessa lallare. Servervakter ska se till så att medlemarna håller en bra rp nivå och följer reglerna medans dom är kan vara med i scenarion.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, främst för att ta hand om dessa lallare. Jag vill göra unive till en roligare server att spela på. Jag har varit servervakt förut och gillar samhället eller vad man ska säga, skulle också vilja lära känna servervakter lite bättre. Skaffa nya kompisar helt enkelt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man gör någonting som är emot reglerna, tillexempel att jag hamnar i en skottlossning och väljer att reviva dom i mitt gäng som har dött i skottlossningen.
Vad heter du på discord? Thebigkid#9172
Ange ditt födelsedatum 17 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 15:00-21:00 Helger: 13:00-00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt en månad nu!
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att underlätta rpn, dom ska själva vara med och underlätta för staffsen att ta hand om all dess lall. Servervakter ska vara med i rpn och se till att står rätt till. Ta hand om alla dessa lallare. Servervakter ska se till så att medlemarna håller en bra rp nivå och följer reglerna medans dom är kan vara med i scenarion.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, främst för att ta hand om dessa lallare. Jag vill göra unive till en roligare server att spela på. Jag har varit servervakt förut och gillar samhället eller vad man ska säga, skulle också vilja lära känna servervakter lite bättre. Skaffa nya kompisar helt enkelt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man gör någonting som är emot reglerna, tillexempel att jag hamnar i en skottlossning och väljer att reviva dom i mitt gäng som har dött i skottlossningen.
Senast ändrad: