Accepterad Ovanlig Gleakon | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ovanlig Gleakon

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153403766/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Ovanlig#9999

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Pungkula (ig) Abdi pungkula föddes på karolinska sjukhuset! Abdi har alltid vart en smart social unge, Till dagen där sina föredrar gjorde slut. Abdi pungkula hade toppbetyg i klassen och har alltid uppfört sig, Abdis Föreldrar skildes Och han grin och grin! Hans flickvän Alva gjorde nyligen slut med abdi! Abdi försökte konsentrera sig i skolan efter allt hade händ! Men det går bara sämre för abdi. Abdi Pungkula laddar ner nån darkchat app på sin samsung, Han ha börjat chatta med kriminella och abdi luras in i massa droger och guns! Abdi kände sig mer hemma i det kriminella! Abdi gåt över till den mörka sidan och skjuter och kidnappar redan i 16 år åldern Abdi hamna i fängelse efter ett terrordåd i dragonskolan i umeå Han får sitta 10 år! Abide ve helt förstrerad! Abdi kommer ut fängelset och forsätter kriga. Hans farsa Dwanye Tänker alltid på han när polisen knackar på! Hans mamma Elis tog självmord Redan i 38-års oldern Abdi forsätter leva sitt liv och flyttar hemifrån!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker just jag ska bli medlem då jag har en bra rp-nivå och vet hur man utför en bra rp-nivå! Jag kommer även försöka Förbättra servern rp-nivå inom att ansöka till servervakt och hålla koll på att all uppför sig! Dels ska jag försöka höja rp:en Och göra så alla får det roligare!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna bidra med många långa, utdragna scenarion med en hög rp nivå som även blir roligt för båda partners, om jag blir godkänd på båda whitelist delar så kommer jag försöka bli polis då jag tycker det är ett väldigt intressant jobb både i verkligheten och inom rpn där jag och om jag lyckas kommer jag försöka lägga ner tid för att kunna förbättra min rp på både många små detaljer som i slutändan gör skillnad men även kommer försöka lägga ner tid och försöka hjälpa alla andra så dom också kan få en god och bra rp Jag vill att alla på servern ska ha en social rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så det blir roligt för båda 2 och det ska vara ett bra scenario så b´åde 2 tycker det blir roligt! Jag tycker att alla ska ha roligt i scenarion man utför så ingen går och har konstant tråkigt efter ett scenario! Det vill man inte jag vill att man ska göra scenarion roligt och inte långtråkigt!

Hur hittade du Unive? Alltså jag har sett mycket på tiktok och hört att det är en känd server! Och den har en bra rp.förmågan! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka