Nekad Ousi77 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ousi77

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199104562542/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi

Vad är ditt discord namn? F.0💯#4726

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008

Berätta om din karaktär. Fadi ”racern" Ousi född år 2001 med sin pappa och mamma i en liten stad kallad unive city. Fadis pappa har gett kunskapen av bilar och street race gangster livet. Nuförtiden håller Fadi på med bilar och darkweb deals för att känna lite pengar till sina super trimmade bilar som hans BMW 327 turbo. Men Fadi vill ändra på sitt liv. Han känner att gangster livet inte passar honom längre och vill starta ett nytt liv som mekaniker eller andra bil jobb. senare i livet växer han upp med sen far som jobba i polien kåren som var polis kommisarie. han ville följa sin fars spår med att bli polis. och satsar väldigt hårt för det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare större erfarenheter av roleplay och har stor förståelse för vad communityt innebär och jag tror vilken att jag kan bidra till det på ett positivt sätt. Jag är väldigt lättlärd och har många kompisar som snabbt introduserar mig till denna värld. Jag är också en väldigt social och hjälpsam person i verkligheten och jag tror att jag kommer kunna föra över det till denna FiveM-server. Jag har också kollat på en hel del FiveM streamers som fått mig att förstå vad som krävs av en medlem på en sådan server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt bra och stark rp nivå då jag vill rpa som det vore i verkliga livet, och alltid försöka utveckla min egna Rp så gott som kan inom tiden och vara en bra rpare så adnra i servern tycker jag har bra rp och blir bedömd. som sagt så kommer jag bidra till en bra och rolig RP kommer satsa på att bli polis och ha den bästa rpen i kåren jag kanske int ekommer ha det men jag jag kommer ha det tankesättet att jag kommer hela tiden tänka så

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för att man själv ska ha roligt och få saker. Man ska spela så att alla har roligt i scenariot och inte spela så att man själv vinner nästan direkt.

Hur hittade du Unive? Sökte i FiveM på ''swe'' när det hette multistaden och några vänner som sa att den är bäst i hela fivem och även genom vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka