Nekad Ousi77 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ousi77

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: jag vet inte men jag heter Hallick på steam

Ditt Hex-ID: 110000109b0a4f0

Vad är din discord tagg? M8_VAKO BTW#5299

Vem var det som bannade dig? razik

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Krim utan krim roll samt combat logging i scenario ~RAZIK. Återstår: 6 dagar 15 timmar 12 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? grejen är helt ärligt när väl spelade då så tror jag att jag hade blivit tagen av securitas då skrev jag att vi måste ta scenariot senare. jag tror att krim utan krim betyder att jag bärde en kniv som inte är min och om man läser min tidigare ban överklagning så komer man vet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ingen ban som hände när jag gjorde det utan jag skulle köpa bil som tog 3 timmar och då innan när jag väl blev tagen av securitas så var typ klockan 19:00

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har för mig att det var en felaktig ban för att du kan läs min senaste ban överklagning där jag vart bannad för rdm men då så berrättade jag att han hade snot den från min vän som jag ska ge till han

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror jag har 6 bans är inte säker men dom bansen var när jag var ny till servern och inte kunde så mycket om rp det var att jag körde lite för fort och mot rött ljus och att jag sladdade på gatan det är vad jag kommer ihåg sen vet jag inte så mycket mer men jag tror iallafall det. jag har också blivit bannad för VDM en gång för att jag var på auto experten och trimmade bilen min så efter det så skulle jag backa ut bilen i förstaperson och då såg jag inte att det stod 2 personer bakom bilen och då råkade jag köra över dom och jag märkte inte det så jag körde bara iväg och sen blev jag bannad och efter det har jag lärt mig att aldrig baka en bil medans man är i förstaperson
jag har också haft tidagare bans har varit för det mesta från när jag var ny i servern och visste inte direkt hur jag skulle rpa, men detta problem har försvunnit, då jag har blivit mycket bättre på att rpa mm. sista var lite olika grejer som powergaming och senaste jag var bannad för det så har jag tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antagligen gett bort kniven så snabbt så möjligt eller att försöka ta scenarion där jag inte kan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag kommer inte göra om det igen om inte folk gör fel saker som de inte ska göra som att rpa bättre eller kanske att inte sno folks grejer. men jag skulle även kunna göra annorlunda genom att få de som har problem lösa det själva.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Bannen är ej felaktig och det kvittar om kniven var din väns eller inte. Du hade kniven fortfarande på dig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka