Nekad Ousi77 | Ban överklagan [Heeblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ousi77

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104562542/

Ditt Hex-ID: 11000014434956e

Vad är din discord tagg? F.0💯#0008

Vem var det som bannade dig? heeblom

Hur lång tid var din ban? 2

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: pzsptq Anledning: powergaming Går ut om: 1 dagar 23 timmar 53 minuter Placerad av: Heeblom ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs har ju tagit det rätta beslutet med att banna mig. från min sida så var detta inget jag har gjort fel utan förarens fel. jag valde då och RPa på skadorna med att skriva /sme medetslös. jag lider av ADHD samt Dyslexi så jag tar hjälp med min skrivning. ni kan själv kolla logs jag skrev /sme medtslös när jag väl hann. som sagt det tar tid för mig att skriva då det är väldigt svårt att uppfatta alla knappar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte runt då bilen börja flippa. jag väljer att skriva så snabbt så möjligt men bilen fortsätter att rulla jag märker OOC att detta är fel och väljer ett skriva ett meddelande till han. som ni kanske vet så tar det tid för en /sme att landa på kroppen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det var en felaktig ban då det tar tid för mig att skriva /sme samt att höll på att skriva. ett meddelande i OOC chatten. till min kompis jag mötte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft ganska många banns. delvis när jag varit ny till servern och brytit mot ganska många regelbrott. men även nu när jag är polis så är den ända åtgärden jag får är banns. 50% av mina banns är felaktiga, eller att de unbannat efter 1 timme. tycker att det är synd att man bara kan se "hur många banns man har" och inte kunna se vilka banns som stämmer in och man har väntat in.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det är inte så mycket jag kan förbättra eftersom jag RPa på krocken. jag vill vara inne på servern och spela den sista tiden av detta sommarlov. vill ha roligt och njuta. vill även be om ursäkt för detta missförstått och vill även be om ursäkt ännu en gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och det komemr inte ske igen. lovar att skriva snabbare /sme

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Du kommer att bli nekad pga tjatar i pm att jag ska svara, kolla sista frågan du ska svara på.

Tillbaka