Accepterad Ousi77 | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ousi77

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104562542/

Ditt Hex-ID: 11000014434956e

Vad är din discord tagg? F.O💯#6523

Vem var det som bannade dig? moberg ;)

Hur lång tid var din ban? 12timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ejpkga Anledning: Abusar sina sirener så att bilen fungerar Går ut om: 0 dagar 9 timmar 45 minuter Placerad av: Moberg ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? moberg som då han heter speccade då mig medans jag dsynca in i en kille. och du som unive staff borde känna till detta att skador på fordon kan dsynca. med det sagt så antar då moberg att bilen var totalt sönder. medans för mig så sjöng den på sin sista ton.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick då ett prio 1 alarm. jag åkte i nästan full fart då det är en kille i en liknande land cruser. jag dsyncar för mig in i han vilket gör att moberg säkert får för sig själv en skada på min bil. om du fattar vad jag menar. jag tänkte inte på när jag dsynca in i han jag fortsatte. till motorn börja ryka. det är ganska grov suntförnuft att köra med en rykande bil på en allmän plats speciellt när det handlar om tjänstefordon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det har varit en felaktig ban eftersom skadorna på bilen för han var då mycket värre en vad det var för mig. när jag hoppar ut och ska tillkalla Falck så finns det ingen (håll in shift och E för att putta på fordonet) typ. det fanns inte och som du vet så om det skulle poppa up på bilen så är den sten död. men den har då inte varit synlig under detta moment.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft ganska många bans vilket är ganska förståeligt efter jag spelat på denna server i 2 hela aktiva år. har vart icke medlem i lång period vilket leder till många bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hmmm....... detta är lite konstig fråga speciellt när det handlar om det här. eftersom det är något hela servern går igenom

Har du lärt dig någonting efter din ban? delvis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka