Nekad Ousi77 | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ousi77

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104562542/

Ditt Hex-ID: 11000014434956e

Vad är din discord tagg? F.0💯#6523

Vem var det som bannade dig? flinc

Hur lång tid var din ban? vet inte eftersom var inte hemma menchansar på 1 och en halv dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: aobsqx Anledning: meta, rpar på wipen Går ut om: 1 dagar 17 timmar 52 minuter Placerad av: Flinhc ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de anser ju att jag har metat på #nyheter men jag tänker sådär tycker ni i staff teamet inte lite att det är så att det är meta om man metar på att inte sälja bilar. jag har då börjat med 25 miljoner för att kunna köpa en import men ingen har velat sälja en till mig jag kan skicka bilder längre ner så till att börja med så tycker jag delvis att jag gjorde fel men tänker lite sådär att det är helt fel att meta på detta. men ni måste delvis också förstå att det är lite meta att RPa på att INTE sälja/köpa saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i linköping, och medans skriver jag ut i blocket IC att jag då söker import eller hus eller vad jag skrev. tycker inte att det är fel eftersom jag då tycker att det är enormt konstigt att folk ska sitta att RPa på att INTE sälja bilar osv. men aja

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså kan delvis förstå flinc då han då inte vet HELA storyn om mig och mina pengar IC. och så vidare. men respekterar ditt beslut till 100% men jag skulle rättare säga att det är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft ganska många bans vilket är ganska förståeligt efter jag spelat på denna server i 2 hela aktiva år. har vart icke medlem i lång period vilket leder till många bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag ska då tänka på att inte bry mig rättare sagt om det är en wipe eller inte nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut och ni kan redan förvänta er att det itne komemr ske i framtiden

mina bilder för typ 2 månader vet inte hur man gör men ni kan jätte gärna kontakta mig i pm där ni får allting!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du skriver i blocket på discord och spammar ut att du behöver köpa bil för 40 mil fort. Detta var efter meddelandet. Du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka