Nekad Ousi77 | Ban överklagan [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ousi77

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104562542/

Ditt Hex-ID: 11000014434956e

Vad är din discord tagg? F.0💯#6523

Vem var det som bannade dig? etos

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: yhyfki Anledning: Suntförnuft, rammar bilar som polis utan giltig anledning Går ut om: 2 dagar 23 timmar 35 minuter Placerad av: Etos ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? etos som han då heter har inte insett hela situation efter vårat snack i support när jag föklarar min situation av det hela så vägrar du inse det som på riktigt hade skett. jag blev då SV bannad. där det då stog "suntförnuft rammar" hela den där sv bannen är på riktigt bs förlåt men jag måste få säga det. han väljer då banna mig mitt i ett scenario. jag hoppa support och föklarar men etos väljer då att förlänga min ban för "ogiltlig anledning´att pitta" jag har själv sagt åt han att det inte var meningen att pitta mannen. det var dsync från min sida. jag föklarade 5 gånger att det inte var meningen men du vägrade att lyssna. varför du har förlängt min ban är för särskilda skäl då du itne vet vad som hänt innan men jag ska förklara det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej. jag och min kollega var ute på vanlig patrul när vi ser 1 gammal buggati blåsa förbi i en fart av cirkus 300, vi ser en Xc70 köra efter. (biljakt) vi väljer at ansluta oss. vill bara säga att detta var 35 minuter sen jag blev sv bannad. vi jagar bilen och sedan tappar visuellt på fordonet. det ända vi fick höra i radion var "Full täckande mask med band vid backhuvudet samt gammal Bugatti i grå färg" vi får visuellt på bilen igen och väljer att sätta på sirener samt blåljus för at han ska då köra in, mannen kör tillbaka till samma ställe 6 gånger. där vi då har avslutat en bil jakt samt på börjat en biljakt på personen. efter 35 minuter får jag då syn på fordonet. jag väljer då att sätta på mina blåljus. jag försökte först att "dra" i fordonet vilket skulle få bilen att få en spin. men som sagt i support så dsyncar jag in i mannen vilket det ser ut som att jag pittar bilen. när jag försökte tvär bromsa så trycker jag på alla möjliga knappar. nu när jag tänker efter så kunde jag inte styra fordonet de sista sekunderna. Varför? jo jag har då bindat en hel dell knappar på emotes. när man kör ett fordon och trycker på emote knappen som är bindad så kan man inte styra fordonet tills man slutar emota.jag väljer då att RPa på dsyncen vilket man ska göra. jag kör framför fordonet och där med blir bannad. som sagt så har inte meningen vart att pitta. utan att dra och få fordonet att spinna. jag ber om ursäkt för besväret men skulle riktigt Järna få kunna komma in på servernoch roll sepla då det är en utb som ska hållas idag och jag vill absolut inte missa den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hmm, från min sida när jag då ser klippet så anser jag att det är en liten felaktig ban då det absolut inte såg ut som det gjorde på klippet. som sagt var inte meningen att pitta föraren utan att få han att stanna varför min karaktär kör rakt är för att jag hade en emote. när jag råka trycka på knappen så emota karaktären. med det sagt så var det itne meningen att köra in i personen ber om ursäkt om jag inte kunde formulera mig bättre. det inget mer med det. jag kan itne bestämma om dsync. ganska uppenbart att man inte pittar nån på det sättet

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de flesta bannen har vart när jag då varit ny på unive och jag har då tagit lärdom av dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det inte jätte mycket man kan göra men det jag skulle kunna tänka på är att kanske kunna hålla en bit avstånd i tanke på att dsync finns. med det sagt att jag ska automatiskt kunna hålla avstånd så att inte dessa situationer sker ännu en gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, detta kommer inte uppstå igen då jag lärt mig av mitt misstag. du kommer inte se detta ske igen. Som sagt har jag en utbildning idag som jag verkligen längtat efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka