Nekad Otur | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Johanzzon#7157

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. alla dagar 17.00-03.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Mest vad en servervakt gör på en server är att de ser till att allt går smidigt på servern och att ingen slarvar i spelet och om de gör det kan de bli sparkade eller sv-bannade eftersom de bara är på servern. en servervakt får göra och det enda de ska kunna göra eftersom de bara kontrollerar servern som spelar. Servervakten övervakar mesta dels spelet och rp'n och ser till att rp och spelet generellt flyter på samt fungerar bra och att servern har en bra rp-nivå. Vad en servervakt gör är att man för det mesta bara håller ett öga på serverspelet och bannar eller sparkar folk som inte vet hur de ska bete sig eftersom dom flesta lallare fortsätter o lallare även vid tillsägelse. Och om en servervakt ser till exempel lallare stå och slåss på en plattform så får de ett kick eller sv ban, för man står inte och slåss och slår exempelvis på en allmän plats där det finns folk och de menar det (att slåss alltså). helt enkelt för att om det inte finns några bilar eller människor på servern måste du ändå se till att bilarna går och kör och att traffiken rullar på som det ska. Och en person kan också förbjudas om han till exempel sitter i en bil på en plattform eller ett torg och försöker stjäla den på allmän plats bland andra, eftersom det är sunt förnuft att stjäla en bil på allmän plats där flera folk står och kan ringa polisen osv, men om man bryter sig in i en bil på ett mer privat ställe, där nästan ingen bor eller det inte är trafik, kan man bryta sig in i en bil på den platsen, för det finns en mycket mindre chans att någon hittar dig utan problem som räknas som en bra stöld istället för att sno en på piren t.ex.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har en bra rp om jag får säga det själv och har varit Servervakt och Helper så kan en del kommand och vet när man får revva ,ha toggleid på och sånna saker. Även om det är min kompis som frågar om revv så ska ha kunna klara sig själv och skriva en report och i fall jag ska revva han måste han ha klipp/bevis på att han dog av en bugg eller nått liknande

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse är att om man t.ex är i ett skottscenario och man dör så revvar jag mig själv för att inte förlora scenariot. eller t.ex att man har toggleid på i ett skottscenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka