Inaktuell Otur | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Johanzzon#7157

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag vill hjälpa detta community och ta in folk med bra och seriös rp, samt att dom lägger ner tid på att göra sina ansökningar till medlem och inte sitter och gör nån oseriös ansökan utan att ta in folk som är seriösa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är mogen samt att jag kan alla regler väldigt bra, kommer att läsa medlems ansökningar dagligen och ta in folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag ska bemöta folk respekt fullt, lyssna och ha förståelse på vad folk vill säga samt att jag kollar på hur deras ansökan ser ut så jag tar ett beslut där ifrån och från deras intervju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att dom väljer att rpa seriös samt att inte rollspela dom själv utan göra nån annorlunda karaktär som ingen rollspelar just nu utan att dom hittar på samt har en bra, seriös rp när dom rpar. Vill se att dom anstränger sig för att bli medlem och verkligen vill bli de.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna rpa seriöst, kunna alla regler, kunna rpa för bådas parter. Göra sin karaktär unik och fixa t.ex en annan röst som passar dens karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ta in folk som är seriösa med bra ansökningar, bra svar på intervju och kunna alla regler och inte lall ig för då åker dom på ban.

Hur ser din aktivitetet ut? Helger 12.00-02.00 Vardagar 16.00-23.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? vart staff innan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka