Nekad Ottosson12 | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ottosson12

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117429510/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Ottosson

Vad är ditt discord namn? Ottosson#6149

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Sverige den är en hård arbetare jag heter Pelle Paltnacke Pelle är 22 år är väldigt intresserad i jobb och sport han brukar vara glad han är ärlig och trevlig också han gör som man blir tillsagd och jobbar väldigt hårt om han behöver.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag vill ha alla fördelarna som finns tex att man kan jobba inom räddningstjänsten man behöver ju söka men vad jag har hört så måste man också vara whitelistad och det är just därför jag vill bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa i den tidigare frågan så tycker jag att det finns så många fördelar med att bli just whitelistad på just denna server så pass att det finns så många jobb och att man kan jobba inom så många andra jobb när man är whitelisatd.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har många olika konton men om man räknar ihop alla så har jag runt 40

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden på youtube och instagram

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev precis bannad på denna server eftersom jag hade glömt att stänga av micen när jag låg död så just nu är jag bannad i 10 dagar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka