Ottosson12
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117429510/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Ottosson
Vad är ditt discord namn? Ottosson#6149
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Jag är 16 år och bor i Karlskrona jag spelar mycket och jag gillar RP servrar jag gillar sport och att jobba hårt.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att vara seriös när jag spelar och kommer gå in i min karaktär i spelet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en bra server med många jobb som passar alla alltså jag tycker bara den är allmänt bra
Hur många timmar har du på FiveM? Ca 40
Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom youtube och instagram
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Multistaden.
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Ottosson
Vad är ditt discord namn? Ottosson#6149
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Jag är 16 år och bor i Karlskrona jag spelar mycket och jag gillar RP servrar jag gillar sport och att jobba hårt.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att vara seriös när jag spelar och kommer gå in i min karaktär i spelet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en bra server med många jobb som passar alla alltså jag tycker bara den är allmänt bra
Hur många timmar har du på FiveM? Ca 40
Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom youtube och instagram
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Multistaden.