Accepterad Otto | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Otto

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? assarsson

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jan Toponimiska, är en man från dom litauiska och polska trakterna. 1989 föddes han, han har aldrig bort i någont annat land mer än Sverige. han har haft en svajig upp växt från att mamma har varit alkolist och sålt sig själv (jobbat som hora) men hon har nästan alltid varit snäll och varm när hon har varit nykter dock är det inte så ofta som hon är nykter. och pappa har han aldrig träffat bara sätt gamla bilder när hans pappa var ung. han har en lillebror som ligger nära hjärtat. dom har alltid haft varandra i våt och tort. när Jan var 8 år och hans lille bror Kay var 5 år, så bodde dom i Tensta och där bodde dom tills Jan fyllde 13 år. då flyttade dom till en 1a i malmö, där hela familjen bodde. Men oftast var mamma aldrig hemma. efter ett år i malmö så hamnade Jan i fel umjänge och började röka och även testa lite droger. han har fortsatt röka tills idag. han värde sätter inte pengar så mycket. det som är viktigt är att han kan få sitt dagliga packet med cigg. och kanske någon party drog te helgen. Man skulle kunna kalla han lite slirig och klumpig. Liksom han tänker inte vad han säger och är ganska korkad. Jan är ganska grov i sättet. han är duktig på två saker det är att 1. röka en och annan cigg 2. macka bilar och mopeder eftersom han var den mortor kunniga i gänget i malmö, blev det mycket skruv på stulna mopeder och bilar. Jan Toponimiska dröm jobb är nog om han tänker stort typ någon slags mekaniker om han klara av det som den art järnan som han är. Om inte det skulle gå så är han även villig att bil lite små kriminel. Alltså inte grovt kriminel men till den mindre grad. men om han ska bli kriminell så måste jag själv klart ansöka om den rollen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig och väldigt realistisk spel upplevelse. jag kommer försöka att lägga ner någon timme eller fler här om dagen. Jag är ingen sån som söker makt och uppmärksam het av andra spelar på sånt sätt som gör det tråkigare för andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär vanligtvis att man agerar eller tar beslut med avsikt att gynna den andra parten istället för att maximera sina egna fördelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och förstå dom. det är inte heller några nya för mig som har rollspelat så länge så jag förstå och kan dom bra.RDM (Random Deathmatch): Du får inte döda andra spelare utan en giltig anledning. Till exempel är det förbjudet att slå ner någon i stället för att försöka prata bort en konflikt. VDM (Vehicle Deathmatch): Använd inte fordon som vapen utan en godtagbar anledning. Att köra på någon utan anledning är förbjudet. Sunt Förnuft: Använd ditt eget omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för att skapa en rolig och realistisk rollspelsupplevelse

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har drygt 600 timmar på fiveM och har spelat sedan 2020 men tog en paus från 2021 hösten till typ 2023 sommar och har spelat till och från. men nu vill jag satsa och ultimera min spel uplevelse. jag kan alla regler dem är ju själv klara nu efter alla år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inte direkt bara att jag tror att det kommer vara en rolig spel upplevelse med min karektär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka