Accepterad Otto kob | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prästen

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Användarnamn: Otto kob

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082030668/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Öttö

Vad är din discord tagg? Öttö#8964

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag använde mig av /me i ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte RP:a saken och då använde jag mig /me istället och det var inte OK

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag blev tagen till en cell sedan så kollade de att jag var sjukvårdare men jag var kriminell samtidigt, och då pratade en rakt i min mun och lät mig inte prata. Så då använde jag mig av /me för att säga att det var en bugg som gjorde att det står att jag är en sjukvårdare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel, men kunde inte ha gjort bättre för han lät mig inte prata.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var att jag fightades på en greenzone, och jag var ny då. så jag blev bannad och lärde mig att kolla genom reglerna igen och lärde mig vart greenzones är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara skriva i OOC att det är en bugg i polisens dator och att RP:a med situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har åndgrat det jag har gjort och att jag använde /me fel

Har du läst våra regler? Ja

din ban överklagan har godkänd.
låser och flyttar till ban överklagan akriv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka