Otto kob | Ansökan till Support[Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prästen

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Användarnamn: Otto kob

Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad heter du på discord? Prästen#8964

Ange ditt födelsedatum 19 December 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån: 16-01
Tis: 16-01
Ons: 15-01
Torsdag: 15-01
Fre: 16-04
Lör: 10-04
Sön: 10-01

Berätta om dig själv Jag heter Otto och är 13 om ett par dagar, jag gillar att cykla och RPa. Jag har RPat i ungefär 1 år och är väldigt duktig på det. Men jag har känt att jag vill testa något nytt än att jobba, jag har alltid varit bra på att på något sätt bestämma saker, jag har varit chef i multistaden och alla säger att jag hanterar chef rollen bra. Därför är jag duktig med att bestämma det och göra det jämnsidigt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag håller koll på vad folk gör in- game även hjälper folk med vissa saker i support. Jag kollar även så att alla sköter sig i Discord samt FiveM. Jag kommer även hjälpa till mycket med massa saker och förbättra Multistaden.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ett halvt år

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag har tröttnat lite på att vara en vanlig civil, och därför vill jag bli support så jag tar en pause av allt RP och gör lite Staff jobb. Sen har jag fått mycket positiva saker om att jag passar som chef därför vore jag bra som support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Absolut. Eftersom jag är duktig inom datorer och kan hjälpa många. Samt så kan jag sköta mig, sen så gör jag alltid rätt val även så det blir lika för alla.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag är Servervakt så jag kan lite om det, men även så har jag varit chef så jag kan allt om regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan lite som t.ex är Kick [id] sen kan jag revive och dv. Men jag lär mig väldigt snabbt!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det kan jag verkligen, jag tar konstruktiv kritik också och det tar jag även positivt och ser det som en möjlighet att förändra mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag kör ingen stans just nu!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? JAG E PRÄSTEN!!!

-rep du behöver utveckla men det är bra att du vill vara med i staff teamet lycka till

Vi staff-ansvariga har granskat din support ansökan och har kommit fram till att du inte kommer få en plats i staff teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka