Accepterad Otto kob | Ansökan till servervakt[Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prästen

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Användarnamn: Otto kob

Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Ange ditt födelsedatum 19 December 2007

Vad heter du på discord? Prästen#8964

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje vecka
vardagar 16-23
Helger 10-01

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ett halv år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll så att alla sköter sin RP och se till så alla får det bra! Medans jag spelar själv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag är ju präst! Jag vill få en sorts staff arbete men forfarande kunna RPa därför vill jag vara servervakt. Jag gillar även att hålla ordning och se till så att alla gör rätt sak. Jag är och väldigt skön kille som beter sig också och vill därför bli servervakt för att hålla ordning. Jag kan även alla regler utan till, och vet vad man ska göra i olika situationer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att det blir en exkta människa som håller koll på Rp och därför kommer det vara få pers som ej kan RPa. Jag kan även lösa problem väldigt bra och kan alla regler. Jag är även en kille som gör att folk har det lätt att förstå att de inte ska göra om det. Jag bidrar också med böner när man vill och som alltid humor!

Varför ska just du bli servervakt? För jag håller ordning och är aktiv väldigt mycket samt är jag väldig engagerad. Håller koll på vad som händer och har alltid extra ögon. Jag vet som sagt reglerna men även vet jag vad som behövs göras om man till exempel RDMar så vet jag att detta ska leda till ban. Jag kan även vara snäll men fortfarande göra det som behövs återgärdas. Jag är annars en skön kille med humor och vill ha en sorts staff roll och känner att denna roll passar mig.

Varför vill du bli servervakt? För jag är duktig på RP och kan alla regler, men vill få upp till någon form av staff jobb och känner att servervakt passar perfekt. Samt så ser jag väldigt mycket och är aktiv mycket så jag känner att detta passar mig. Jag kan även vara vaken mycket och det leder till att man nästan alltid kommer få ut de som ej sköter sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska dåligt men lär mig väldigt snabbt!

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 1 gång! Ena gången har jag slagit på greenzone men det var 10 min efter jag blev whitelistad för första gången.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka