Accepterad Otho | Ban överklagan (kesoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Otho

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 11000010b55632b

Vad är din discord tagg? otho#0782

Vem var det som bannade dig? keeso

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp - rpar inte när du lagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han slarvade sig och speccade såpass högt så att man ej ser /mes och då fick jag ta smällen och torska ett stort scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör bilen krockar bilen Fixar med /MES men då speccar keeso så pass högt så att han ej ser mina /mes

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt från mitt perspektiv men om man tänker efter så var de felaktigt från båda perspektiv för att han speccade såpass högt så jag vet faktiskt inte vad poängen var med det där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad felaktigt för lall, Sen har jag blivit bannad för att ha tagit privatbil till drogställen, Och sedan denna knasiga bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nepp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Skriv i pm för klippet jag kan inte bifoga filen här för nån konstig anledning

Jag vet att jag kan utveckla de flesta svaren men jag ville ha det så simpelt som möjligt för detta är endast de som hände

Senast ändrad:
Tillbaka