Accepterad Otho | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Otho

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ditt discordnamn: Otho#0782

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Varför ska just du bli staff? För jag vill styra upp det kriminella rp då jag märker att folk begår brott utan att tänka på de konkvenser som kommer med handlingar dom utför. Samt vill jag hjälpa de nya kriminella och vägleda dom i en rätt väg istället för den lalliga och skottglada vägen. Jag har också märkt nu när jag har spelat att fler och fler nya spelare har kommit till server och de finns många nya spelar att vägleda fram till sommaren. Hjälpa dom nya kriminella spelar samt gamla spelare och vägleda den kriminella området till ett bättre rp miljö. De ska samt vara realiskt och roligt för de båda parterna men de jag har märkt är att folk tar de för givet. De tänker alltså inte på följderna som kommer med scenarion och de är ännu ett mål jag ska försöka mitt bästa att nå.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 3 till 5 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela 2022-03

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp jag har tidigare enfarenheter som staff jag kommer ej behöva vägledning vilket är en lättnad för staff teamet då jag ej behöver tränas och lära mig staff kommandon och hur man sköter loggs. Jag vet inprincip hur allt ska fungera och detta är en stor fördel jag har att erbjuda för staff teamet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba vilket som men jag vill helst vägleda de nya spelarna samt gamla till en bättre RP miljö. De ska vara kul att bli dödad man ska tycka att de var ett roligt scenario men jag märker att de inte är alltid fallet och vi kan diskutera denna punkten och ta det därifrån.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka