Accepterad Ostmackan1 | Whitelist ansökning (Oppa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ostmackan1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Ostmackan1

Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Ostmackan1 #8073

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan faez och är 22 år, hans pappa är död och han dog när hassan var 8 år och det var där han började med lite kriminella grejer eftersom hans mamma knappt hade råd till kläder eller annat. Därför så om han ville ha något fick han ta det. Han började med mindre grejer som att sno cyklar sedan blev det grövre grejer som butiksrån och personrån. Han lärde känna grabbar som var med i gäng och när han var runt 12 blev springpojke och sålde knark, när han var runt 17 år så blev han en av grabbarna i gänget.
Nu Jobbar han med några av sina grabbar i en kriminell verksamhet.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag har varit whitelistad i ungefär 2-3 månader på servern men blev av med min whitelist igår. Jag tycker att det är en bra server som är rolig att rpa på. Jag har även varit servervakt på servern tidigare. Jag är bra på RP och kan bidra till mycket rolig RP och roliga scenarion. Jag är även online väldigt ofta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är väldigt rolig rp och det är roligt att rpa på servern och jag har spelat i ungefär 3 månader. Jag kan hur rpn fungerar på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 158

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner som spelade och sa att det var en bra server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad 4 gånger på denna servern men inte på någon annan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Godkänd på muntliga intervjun. Riktigt trevlig intervju vi hade.
Låser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka