Nekad ostluden | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostluden

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Ludvig

Vad heter du på discord? Ostluden#6498

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för marja lisas då det inte finns en chef just nu och att personalen är stort behov utav en ny chef. Jag har även märkt att marja lisas har börjat bli betydligt mindre aktivt. Jag tycker att det är rätt synd för att det finns många som vill köpa bilar men marja lisas inte är öppen. Jag vill också bli den nya chefen då jag vill kunna bidra till ett bättre rp och en högre professionell nivå genom att personalen ska bli kunniga inom yrket. Jag har också sett att flera har sagt upp sigt från marja lisas eftersom att chefen inte tog ansvar och tog hand om arbetarna jag tycker det är väldigt dåligt då grunden för att ett företag ska gå bra är att man behandlar och tar hand om personalen bra. Om jag skulle bli chef så ska jag försöka göra så att personalen ska tycka det är roligt att gå till jobbet samt att kunderna blir nöjda med sina köp. När jag anställer ny personal så kommer jag att ge de en rundvandring och visa hur systemen fungerar så att de fattar hur allt fungerar. Detta är varför jag vill bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt bra erfarenheter inom detta yrke då jag har varit anställd hos marja lisas nyss. Jag vet hur man säljer bilar och hur systemet fungerar. Jag har även varit chef för bilfirmor tidigare där systemet har varit likadant. Jag vet hur man anställer folk och vilka olika slags frågor jag ska ställa vid en intervju

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Samir Aslam är uppvuxen med en familj som han älskade. När han va liten så brukar Samir alltid önska sig små leksaksbilar som drog igång intresset för att en dag vara chef för en bilfirma. Detta intresse växte med åren och när han blev 15 bast så fick han sin första moped. Vid denna ålder va väldigt bra på ishockey då han tränade nästa varje dag han satsade stort tills han blev bäst i laget. Han bytte lag 2 år senare och började spela med några andra bra det dröjde inte länge tills han gjorde så många mål att han fick massa priser utav hans nya lag. Men en dag så va allt intresse för hockey över. Han orkade inte gå på träningar längre han ville bara ligga i soffan och kolla på tv. Samir valde att för sina sparade pengar att han ska köpa en epa som ska bli hans nya projekt. Han jobbade med denna dag in och dag ut tills den startade han började köra hans kompisar till olika ställen och ta betalt för det. Han tjänade snabbt pengar genom detta sätt. När Samir fyllde 18 år så fick han något som skulle göra han väldigt glad. Av hans pappa så fick han en Corvette C7 Stingray. Han sökte snabbt på jobb hos The Palace där han blev anställd han jobbade så mycket så han fick en bonus av chefen. Samir Valde senare när han blev 22 att han vill i år bli den nya chefen för Marja Lisas eftersom att han hade sett att marja lisas faktiskt va i behov utav en ny chef så tog han tillfället i akt och gör något så stort han aldrig har gjort och ansökte om att bli chef för marja lisas. Hans hopp är ett en dag kunna betala tillbaka till hans pappa för allt han har fått. Och betala sina kompisar för hur snälla de har varit mot han.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag om jag inte åker någon stanns

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka