Nekad ostkorken | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostkorken

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354521657/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:197127964

Vad är din discord tagg? ostkrokspojken

Vem var det som bannade dig? Muckas

Bild på banmeddelande: muckas ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Var för att jag jag körde på min kompis som var med på det sedan innan, gjorde det bara för ett roligt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis som heter Mahmoud ingame skrev ut i twitter att han skulle demonstrera för våtmarkerna och skulle sätta sig vid vägen till piren. Jag åkte dit och såg det och pratade med han skämtsamt och körde på han lätt så han åkte omkull, vi båda var med på det och det var endast för att det skulle vara roligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan nog vara lite mitt fel, skulle nog inte kört på han överhuvudtaget men med tanke på att vi känner varandra väl sedan innan så såg jag inte det som något problem, hade varit annorlunda om det var någon som jag inte kände som jag körde på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger som har varit felaktiga. Den som varit rätt lagt var när jag var ny till RP överlag och det var att jag inte rpade på skador, sedan dess har jag förbättrat min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört på honom och tagit det mer socialt, dock tycker jag det var rätt så okej då jag känner honom sedan innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra på folk även mina kompisar och istället försöka göra det ännu mer socialt. Hade kunnat stå o pratat med han längre och sedan kanske åka därifrån eller ringa polisen för att göra scenariot mer utdraget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka