Nekad ostkorken | Ban Överklagan [Muckas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostkorken

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354521657/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:197127964

Vad är din discord tagg? ostkrokspojken

Vem var det som bannade dig? Muckas

Bild på banmeddelande: muckas ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde på en kompis som klimatprotesterade för våtmarkerna. Jag inser nu efterhand att det var jag som har gjort fel vid den här incidenten och att jag inte skulle kört på honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte med några polare när jag såg att en av min karaktärs vänner ingame som heter Mahmoud skriver ut i twitter att han ska klimatprotestera för våra våtmarker. Jag var nyfiken och valde att åka dit. När jag väl var där så stod vi och pratade och käbblade med varandra (vi båda känner varandra sedan innan och tyckte att det var på skoj). Det eskalerar lite och jag väljer att köra på honom lätt så han åker omkull och någon minut efter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel vid det här tillfället. Jag skulle aldrig kört på honom och skulle istället försöka hitta en mer kreativ och social lösning som är roligare för båda parterna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan, majoriteten av dom har blivit borttagna. Den första var en Powergaming ban som skedde när jag var ny till Unive och RPanda överlag och det var när jag inte rpade på skador när jag var i en bilkrasch. Efter den bannen har jag hållt mig till reglerna och har försökt ha så hög nivå på min RP som möjligt så att det blir roligare för de andra som jag RPar med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hitta ett roligare och mer kreativt sätt att förlänga scenariot med. Det som jag valde var fel, men dock tycker jag inte att det var jätte grovt då det var min kompis som jag känner bra sedan innan som jag körde på. 320 har sagt på tidigare möten att VDM är lite som RDM i och med att det är VDM om man kör på någon utan anledning, betyder inte att man kan köra på folk hur som helst och argumentera att man hade syfte bakom det men jag tycker att i det här fallet så var det ändå helt ok, dock så fanns det bättre alternativ. Vill gärna bli unbannad så jag kan komma tillbaka till RP:n och ha roligt med mina kompisar igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I framtiden kommer jag tänka igenom scenarion bättre och försöka komma på mer unika och roliga sätt att förlänga dem på. Att köra omkull någon med en bil ska vara i ett väldigt utvecklat scenario som har mycket bakgrund och i det här fallet så var det för tidigt i scenariot att göra. Kommer redan nu på flera olika sätt som jag hade kunnat lösa scenariot på bättre och kommer ta del av dom i framtiden. Hoppar att jag kan bli unbannad så jag kan komma tillbaks till RP:n och kunna bidra med mer social RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka