Accepterad ostkorken | Ban Överklagan [DGN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostkorken

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354521657/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:197127964

Vad är din discord tagg? ostkrokspojken

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: ban meddelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, jag var med gänget och dumpade kroppar efter ett skottlossnings scenario och jag blev helt plötsligt bannad för mild sunt förnuft, ingen annan i gänget blev det så var rätt så förvirrad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng hade haft ett skottlossnings scenario vid ett av univados områdena och vi dumpade kropparna som blev över efter vi var säkra att polisen inte skulle komma. Mitt när jag skulle lägga en av kropparna i vattnet så blev jag bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban, vet inte riktigt vad jag gjorde för fel vid det här tillfället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 4 gånger innan. 3 av dom har varit felaktiga och den andra var att jag var ny till servern och inte rpade på skador. Sedan dess har jag hållt mig till reglerna och har inte ställt till med problem för servern!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte, jag tycker att vi gjorde allt rätt i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara mer försiktig vid skottlossnings scenarion och försöka följa allt ännu mer försiktigt än vad jag redan har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka