Accepterad ostkaka2210 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100 Gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Yahya ashour

Vad är ditt discord namn? 100gubbe

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ost kakka, han föddes i sydöstra delen av England 2000 i en liten by med ett hjärtfel vilket gör att han har väldigt svårt för att prata. Han blev mobbad hela sin barndom så han hade inte många vänner . Hans familj dog i tidig ålder så han fick bo på hos sin farmor och han fick nog riktigt fort så han valde att rymma han snodde en moped av en vän han hade och tog första flyg till Sverige utan mat pengar eller boende... Han landade efter en lång resa i Karlstad och hittar då en snäll familj som märker att han inte har någonting med sig så han får flytta in oss dom.. Sedan 1 år senare så började han på barn och fritid på Nobel så han har en grundläggande utbildning för att vara mekaniker. Han valde sedan att försöka gå med i en cool motorcykel klubb som heter Karlstad mc klubb, när han kom fram och knackade på deras klubbhus och frågade om han fick gå med så blev han nedslagen istället så han tappade sina 2 framtänder och en hörntand vilket gjorde att han har väldigt svårt för att lita och träffa nya folk. Sedan så valde han sig för att flytta och så hotade han det så kallade multistaden dit ville han verkligen flytta han har fått höra att alla som bor där verkar som trevliga människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag vill utforska och testa på många olika rp scenarion på den här servern. Jag har tidigare tagit en lång paus från RP men känner att det är dags för mig att komma tillbaka till denna server nu. Innan min paus lirade jag även på den här servern väldigt mycket så det är därför jag är tillbaks hit, för jag vet att den var bra när jag var hör sist. Också varför jag vill bli whitelistad är för att kunna ansöka till jobb som kräver att man är whitelistad.
Med detta bidrar jag till mycket kul och bra roll spelande, där alla inblandade ska ha en rolig experience.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis om jag är kriminell och bli tagen av polis och då visiterad, ska jag inte förstöra roll spelandet och istället ta emot konsekvenserna om de hittar olagliga saker. Jag ska spela för hela gruppens roliga och inte bara för min vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst.en utav era regler är tex vdm betyder att man inte ska använda sin bil som ett vapen eller rdm som innebär att man inte får döda eller slå någon utan en anledning eller meta-gaming - Att man uttnytjar information utanför spelet för att vinna olika slags fördelar under roll spelandet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelet i unive innan och kollar på många streamers

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
- Byt så du har samma namn på discord som på steam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka