Accepterad ostkaka2210 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100 Gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ostkaka22101522/

Ditt Hex-ID: steam:110000111ecac3f

Vad är din discord tagg? 100gubbe

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att informera mig om att de jag gjorde va fel vilket jag inte va medveten om just då.Nu förstår jag att de jag gjorde var oacceptabelt vilket jag är medveten om just nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockade valmoblommor och medans jag gjorde det så tryckte jag på X för att jag fick höra de går snabbare.Va inte medveten om att man inte fick göra det och det är första gången jag gör de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men det var bara en sak som jag inte va medveten om.Visste inte att man inte får trycka på X medans man plockar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var runt 2021 i feburari och då var det för RDM men sen dess har jag inte haft en enda ban för att jag inte är en sån problem spelare.Lyssnar alltid när någon säger till mig att inte göra en sak som är fel men i de här fallet så visste jag inte att det var fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nu vet jag iallfall att man inte ska använda nån emote för att abusa eller så att saker och ting ska gå snabbre men som sagt jag har bara haft 1 tidigare ban och har alltid följt reglerna sen dess.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att fråga innan man gör en sak så att man inte blir bannad.Nästa gång när jag plockar så ska jag göra de utan att trycka på X eller att göra något annat som gör så att de går snabbare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka