Inaktuell Osthoolm | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ostholm

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Per Felix Östholm

Vad heter du på discord? Ostholm#3371

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2001

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag oftast på dagen och sen på kvällen beroende på när jag arbetar så att säga

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Vad som får mig att ansöka till trainee är det att jag tar väldigt seriöst på rollspelandet, vill inte att någon ska känna sig utanför, sen är det även väldigt viktigt att alla regler följs och vill hjälpa till servern att uppnå ett socialt rollspel så att säga.
Om man ska gå mer på djupet varför jag vill bli trainee är för att jag märker även att ni inte har så mycket trainees vilket gör att alla få extremt mycket jobb att göra och jag vill hjälpa till med att ta det massiva ansvaret!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja jobba med att utveckla det sociala rollspelet på servern och även rollspelsnivån på diverse spelare, kriminella så som medlemmar och icke medlemmar.
Det är en stor drift till en början men jag tror att det går att fixa i längden så att säga.
Vad jag även vill utveckla är en nolltollerans mot sexism, racism och nazism alltså att alla ska kunna känna sig trygga på servern även att det inte ska ske något sånt ingame för det har jag märkt att många gör mot kvinnor inne på servern.
Vad jag även vill arbeta på är nog det att minska trollare och även att skottlossningar sker öppet för att visa att det kan rollspelas utan pistol o vapen.

Hur länge har du spelat på Unive? lite över en vecka aktivt nu men jag har vart inne förr när det var multistaden så att säga där jag även blev vidaretagen till en staff intervju som ingen sen orkade ta med mig då

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit ledning på två servrar sen även har jag varit staff på ett flertal servrar där jag har försökt öka rollspelsnivån till den nivån att spelare hatade mig för jag var så strikt, jag sket i om personer var mina vänner och om de tillochmed var min lillebror så skulle jag behandla han som vilken annan person som helst

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har riktigt goda kunskaper kring staffrelaterade kommandon och de är olika från server till server vilka kommandon som finns men jag vet dom som är viktigaste att veta som att banna folk eller kicka eller varna om det finns på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? En bra anledning att känna till varför jag ska bli staff är för jag är nog den striktaste personen som man träffat när det kommer till rollspel, jag är alltid seriös i staffärenden och även utanför staffärenden kan jag även vara seriös och professionell

Tillbaka