Accepterad Osthoolm | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ostholm

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Per Felix Östholm

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2001

Vad heter du på discord? Ostholm#3371

Mellan vilka tider kan du oftast spela? det beror på, Jag jobbar tisdag fredag och lördag klockan 18-22:00 som servitör

Hur länge har du spelat på Unive? Jag lirade lite back in the days när Multistaden var en grej men annars kom jag tillbaka för några dagar sedan

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Vad jag skulle göra om jag blev en servervakt är att försöka få rollspelet så seriöst som möjligt, som exempel om någon inte skulle bete sig skulle jag skicka dom på en sv ban för sen vidare granskning av en trainee eller mod, Jag vill även påpeka att jag vill få alla spelare känna sig trygga på servern och att ingen ska känna sig förtryckt.
Vad jag mer skulle göra om jag fick bli servervakt var att försöka få kontroll på de som inte kan bete sig dvs personer som inte hör hemma i Unives Community.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vad som får mig att vilja bli servervakt på Unive är att jag ser en sjukt stor potential till att få en väldigt hög rp nivå trots ålder, och jag vill vara med och bidra till att den rp nivån stiger genom att försöka få kontroll på det så att säga.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag tror att jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats är via att jag har min rollspelserfarenhet sen innan och även mognaden med en ålder på 20 år, jag skulle kunna bidra till sjukt bra kriminella samt lagliga scenarion som ni säkert redan vet om ni har hört från folk som kommenterat mig när jag spelat barnped eller när jag försökt få igång sociala rollspelet inne i methlabbet.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för jag anser att jag är lämplig och har erfarenheten för det, jag har också fått respons från trainees att jag ska söka för att de tyckte jag verkade som en lämplig SV så att säga, Varför även jag skulle vilja bli servervakt är för jag alltid tar sunt förnuft i första hand och skiter i om det är mina polare jag sitter o lirar med, alla kommer få samma straff ändå.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att jag vill göra Unive till en tryggare och finare server att vara på, med detta menar jag inte att Unive är en server som är dålig eller otrygg och ful men jag tror att med mig som Servervakt så kommer servern även uppnå mycket bättre socialt rollspel samt få bort alla människor som grindar för pengar och makt aka Powergamare.
Varför jag även vill bli servervakt är för jag anser att jag har mycket goda kunskaper inom rollspel och även kunskaper i hur man ska bemöta folk i verkligheten med!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper när det gäller staffrelaterade kommandon då jag har vart ledning på flertalet andra servrar som inte bör nämnas vid namn om ni inte vill att jag ska nämna dom.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelistad på servern, har donerat 400 kr för att ni ska kunna bygga vidare på den och jag har även kriminell roll i discorden.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad på servern förut då jag spelade på en annan server samtidigt men jag slutade på den andra servern så fort jag fick reda på att det inte var lämpligt att spela på någon annan server än Unive

Spelar du på någon annan server för tillfället? ABSOLUT INTE

+rep Denna mogna och trevliga kille förtjänar att vara en servervakt. Har bra koll på regler och RP överlag och hade gjort servern lite säkrare! :)

+rep Grym RP, Förtjänar Servervakt!

//TOAO

Servervakt

- Öppen PM

- Svarar snabbt

- Discord: TOAO#8748

tumblr_mg0af7INC61r2q1eno1_500.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka