Accepterad OstenGG | Medlem ansökning [Skyle] [Oliver1234]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OstenGG

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985680908/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? OstenG#1983

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Makalaka Sten och är 60 år gammal, Makalaka har växt upp hela sitt liv med sin mamma, pappa och syster. Makalaka hoppade av skolan då gymnasiet inte var jätte viktigt för framtiden och det var Makalakas tanke.

Makalaka fick snabbt jobb som städerska under början på 80 talet, jobbet passadd Makalaka ganska bra och Makalaka trivdes bra dock så hade inte han ett jätte bra bemötande, Makalaka höjde rösten väldigt mycket och tillslut så fick makalaka sparken från sitt älskade jobb, makalaka fick hastigt självmordstankar och ville ta sitt liv för att han inte hade någon utbildning och därmed inte få mat på bordet varje dag. Makalaka hittade sin livs kärlek när han gick på stan kvinnan han var förälskad i kallade sig för pinne, Makalaka spionerade på gren tills hon drog hem till sig, Makalaka trode inte att han skulle ha någon schans för att övervinna hons kärlek.

Makalaka tog sig själv i bröstkorgen och sa
-Detta klarar jag.
Makalaka begärde sig mot pinnes hus, han kom fram till dörren och knackade men ingen öppna. Makalaka drog till arbetsförmedlingen och sökte jobb, makalaka fick jobb som sophämtare och under Makalakas första pass så frontalkrockade han med en mini buss.

Makalaka flög igen framrutan och landade i ett dike och brött båda bakbenen och höger arm samt en whiplash skada, brutit nyckelben.

Makalaka låg i koma tills 2010 och han fick sjukvårdsstöd tills 2022 augusti. Han fick en minnesförlust och flyttade runt i Sverige han landade i Kiruna där han borde i en stuga helt ensam. (ändrad)
22 september 2022

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med en hög RP nivå och jag lallar inte när jag spelar RP och jag har ett Seriöst rpande och det är därför jag vill bli medlem kommer vilja hjälpa servern så den kan bli seriösare.. Jag tycker att jag är mogen nog!!!!! För att bli medlem... :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en extremt bra rp nivå enligt mig där lall aldrig ingår många bra och roliga rp scenarion samt Jag vill även kunna hjälpa och bygga servern ännu större genom Unives rp nivå och försöka få in fler roliga och mer erfarna rpare från andra servrar. och bara försöka få upp en bra rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag skulle rpa kriminell och mitt gäng skulle vara i en skottlossning och då ska man låta båda parterna ha roligt och att inte bara ett av partiet ska ha riktigt kul medans det andra partiet har det riktigt tråkigt och att dom inte får någon chance. eller i ett rån då bara dom kriminella ska ha roligt och dominera medans poliserna inte får någon chance att kunna göra något och det är inte bra.

Hur hittade du Unive? Från cosmos tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka