Accepterad ostbilen | Ban överklagan [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostbilen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275310210/

Ditt Hex-ID: 110000112c73282

Vad är din discord tagg? leon#9321

Vem var det som bannade dig? liam_bergman

Hur lång tid var din ban? Runt 1 dag och 25 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergmaing ~liam_bergman.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För mig är avstängningen ypperligt märklig då den kom ifrån ingenstans. Eftersom avstängningen lyder att jag skulle ha blivit avstängd för powergaming uppfattar jag det som att jag skulle på något sätt ha saboterat stämningen i roleplayen / att bara försökt utveckla min karaktär i världen istället för att utveckla karaktärens personlighet . Hur jag skulle gjort detta är faktiskt ganska oklart för mig men den ända anledningen jag kan komma på var att jag körde ifrån en person som gick efter mig (personen var helt tyst).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag höll på att jobba. Jag var anställd hos postnord. Jag var påväg för att lämna ett paket i en postnordbil. Efter ett tag när jag är vid Brittas märker jag hur jag har kört fel. Detta eftersom att jag hade råkat markera fel på kartan då jag råkade ta bort den automatiska markeringen. Därför stannar jag till vid Brittas och markerar om samtidigt som jag börjar åka går en person helt tyst efter mig men eftersom personen inte sa någonting och eftersom jag redan hade börjat köra fortsatte jag. Efter 15 sekunder blir jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är detta en felaktig avstängning då jag inte tycker att mina handlingar på något sätt kan anses som powergaming eftersom jag inte anser att jag på något sätt har saboterat roleplay stämningen eller bara ha varit ute efter att förbättra min karaktär.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bekymmer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att prata med personen som gick efter mig istället för att ha varit fokuserad på mitt jobb och andra sidan så sa inte personen någonting till mig. Förutom det är det ganska oklart vad jag skulle kunna gjort annorlunda då avstängningen kom helt utan förklaring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag anser avstängningen felaktig så anser jag också att jag inte gjort något riktigt fel men eftersom det verkar som att mina handlingar i någon annans ögon skulle anses som powergaming kommer jag självklart ta lärdom av detta och ha det i åtanke medans jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka