Accepterad ostbagen1337 | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ostbagen1337

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ostkroken

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Stenqvist som är 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Lojal och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Martin är en ganska lojal och kreativ person med mycket kontakter och särskilt inom bil värden, Han som barn började redan bli väldigt intresserad av bilar och valde därför att börja på ett fordons gymnasier som tonåring, Efter gymnasie tiden började han som mekaniker och redan för sin första lönn köpte han en gammal bil han renoverade upp. Planerna han har är att fortsätta samla på bilar men även nu på senare dar han fått upp ögonen för tatueringar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jan kan bidra till väldigt rolig och seriös rp då jag är ganska kreativ av mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att göra det roligt för båda och inte bara spela för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja! Detta var ett tag sen nu men jag valde att pita en bil i en orealistisk hastighet. Jag fick då en bann och lärde mig av mitt misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP- man vänar inte om sin karaktärs liv Suntförnuft - man gör orealistiska saker

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat fiveM i många år och vet vad hur bra rp ska se ut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka