Nekad ossscarr | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossscarr

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oscarhej/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Eivor Kylskåpet torstensson

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2006

Berätta om din karaktär. Han är en trevlig kille med rätt hemsk då hans mamma dog när han var 4 år gammal så var det bara han och hans pappa som i familjen. För att det skulle må bra under en period så startade dom en bil verkstad vilket är nu ett av hans intressen. Efter 7 år av att drivit en bil verkstad så fick hans pappa en hjärnskada vilket ledde till att han gick bort när han var 14 år gammal sen dess har han levet med sin mormor med ett enda mål att starta en bil verkstad.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är seriös spelar som kommer gör RP på server roligare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska kunna använda servern fullt ut och då spela längre och ha roligare T.ex skaffa jobb

Hur hittade du Unive? Igenom en kompis som spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra servern roligare och bli chef på merkonomen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte för tillfället

Nekad, jag vill att du utvecklar din karaktärsbeskrivning och "Vad målet med ditt rollspelande".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka