Nekad Ossipro08 | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossibradan

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
82
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059512981/

Ditt Hex-ID: 110000141852e95

Vad är din discord tagg? Ossipro08#6002

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 9 Tim kvar. Men när jag fick banen så stod det: 23 Tim 59 Min.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör vårdslöst i stadstrafik trotts varning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde emot några röda ljus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina två kompisar rp:ade att vara epa raggare, de sa att epa raggare inte brydde sig om röda ljus, så vi bara körde i ett led efter varandra och helt plötsligt så blev endast jag bannad men de fortsatte att köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att banen var felaktig för att jag aldrig fått någon varning förut. Jag erkänner att jag körde emot två röd ljus eller tre, men jag går inte med på att jag har fått någon tydlig varning. Fast ändå så stod det i banen: Kör vårdslöst i trafik trotts varning. Jag tycker också att om man kör i något rödljus så borde polisen i servern ta hand om det, kanske böter eller fängelse och inte ban ifrån servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina överklagade bans så lärda jag mig att aldrig göra om det igen, vilket jag aldrig gjorde för att det är tortyr att vara banad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte köra mot rött ljus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra i röda ljus. Jag tycker ändå att jag har suttit min tid för att veta att jag aldrig ska göra om scenariot igen.

Tillägg: mina två kompisar blev inte bannade, bara jag.

Mvh Ossian!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka