Accepterad Ossipro08 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossibradan

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
82
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059512981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ossipro

Vad är din discord tagg? Ossipro08#6002

Vem var det som bannade dig? Elliot.L

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar och 14 Timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inne vid sjukhuset och parkerar där.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stannade vid sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in med min bil och stannade den vid sjukhuset i typ 4 sekunder, sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag parkerade vid sjukhuset som det stod på avstängningen så jag antar väl att jag gjorde fel och att bannen inte var felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog mycket lärdom av min tidigare ban. Den bannen överklagades för att de som jag och mina kompisar dödade, täckte en utgång, jag har lärt mig att ringa polisen och inte ta i med våld i första tag. Och att aldrig göra om det igen. Den bannen blev dock överklagad. Men jag visste faktist inte att det fanns en regel för att inte parkera vid sjukhuset. Jag har sett andra parkera där fast ingen av de är bannade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hitta en parkeringsplats istället för att stanna min bil vid sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte stanna vid sjukhuset igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att bättra mig!

Men kan någon berätta för mig vart det står att man inte får parkera vid sjukhuset.

Mvh Ossian

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka