Accepterad Ossipro | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossibradan

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
82
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059512981/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? Ossi#6002

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Gunnarsson och är 26 år i nuläget. Men alla liv har en början. Och Bosses liv började såhär: Bosse var uppväxt i en familj där pappan lämnade familjen precis när Bosse föddes. Så mamman (Sanna Jansson) stod ensam med Bosse Jansson. Sanna kände redan då att det var ont om pengar för en ensamstående mamma som hon. Men efter ett år av svåra tider med att få mat på bordet så lämnade mamman in Bosse till ett fosterhem för att hon fick ett nytt barn som hette Lasse Jansson. Bosse växte upp i ett fosterhem, där fick han ett nytt efternamn. Bosses nya efternamn var Gunnarsson. Han lämnade fosterhemmet vid 18 års ålder och var hemlös. Den första tanken som han fick i sin lilla hjärna var att han skulle köpa en trisslott och testa hans tur. Trisslotten köpte han med en femtiolapp som han hittade vid en trottoar. Trisslotten han skrapade var en lott som var en vinst på en miljon kronor! Med de pengarna köpte han en billig och trång lägenhet och en liten bil. Sedan så guldvaskare Bosse i ungefär sju hela år. Och en dag så hörde Bosse en knackning på dörren till hans lilla lägenhet. Det var hans bror, Lasse! Det var nästan den enda gången de hade setts. Så efter ett år av att umgås och bo tillsammans med sin bror så var de båda inriktade på att bli poliser. Men just då så erbjöd sjukvården en intervju med de två bröderna Lasse och Bosse. Intervjun klarade de båda och inom kort så satt de på sig sina sjukvårdare kläder för första gången. Drygt två månader senare så fick de båda sparken från sjukvården, blev arbetslösa och ville ha hämnd på chefen. Därför började de båda med att dricka alkohol, och ta droger. De var då alkoholister, missbrukare och kriminella ett väldigt långt tag tills de kom till en punkt där de kände att de kunde uppnå så mycket mer i sitt liv om de bara försökte. Så de startade om på en ny puck och nu letar de båda efter nya jobb och nya möjligheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har bra erfarenheter inom roleplay då jag förut körde en massa Roleplay inom sjukvården och kriminell rp förut på multistaden, eller unive som det nu heter. Jag har även varit WL-Ansvarig förut.

Men om man ser bort från det så ska jag bli medlem på unive för att jag kommer att bidra med en väldigt bra och hög rp nivå, jag kommer även skapa välutvecklade scenarion där all typ av bra och hög rp nivå finns. Alla på rp ska få vara en del av mitt rp:ande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just unive är att jag älskar servrar med hög och bra rp nivå som unive, jag vill också börja rp:a på just unive för att jag förut har spelat på denna server då jag hade jättelkul i mitt och andras rp:ande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive den första februari 2021 då min kompis tipsade mig om denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att bidra med bra scenarion, hög rp nivå och att alla ska få ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att höja både min och alla andras rp nivåer till max. Och att få denna server att bli den bästa rp servern i sverige, även fast den redan är det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är en aktiv deltagare i några andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka