Dubbelpost ossian | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossian

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199189432396/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Ossian Ljungqvist Rasmussen

Vad är ditt discord namn? Mitt namn är osse2010#8141

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 1984

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ossian Ljungqvist och är 40 år han är ny inflyttad i stan så han hittar inte så bra. Ossian kan inte bestämma sig om han ska börja jobba på mekonomen eller Securitas han har liksom drömt om ett jobb men han vet ej vilket men han vet att någon dag kommer han att hitta dit drömjobb.En vanlig dag kan se ut typ så här, Ossian vaknar klockan 7:00 och klär på sig och ätter frukost därefter så åker han en sväng till Securitas och mekonomen och kollar jag m han kan få bli anställd där får han inte det så åker han ner till piren med sin EPA traktor som gå i 39 km i timmen det fick han vet på mekonomen dom sa att det var jätte konstigt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För Ossians största dröm är att blir en vakt eller mekonomen. Ossian gillar också att hänga med sina polare som är inte på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det värkar roligt att spela med min avantar som heter Ossian Ljungqvist.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på fivem och såg en server med 300 pers inne du gick jag in i det det var jätte roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mil är att skaffa ett job och ett hus ,bil. Jag vill gärna börja jobba som Securitas eller på mekonomen det är mitt mål. En sak till jag vill vara med i ett gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara snäll mot andra och hjälpa dom som inte förstår hur man gör. Jag vill bli vakt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte så mycket på andra server jag spelar bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Det är ju så i livet man kan inte få allt man vill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka