Nekad ossian | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossian

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199189432396/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian ljungqvist

Vad är ditt discord namn? 𝔸𝕔𝕣𝕪𝕝𝕚𝕔𝕜#0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 1984

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Bergsten född 1982-03-14 det vill säga 39 år. Magnus växte upp i en småstad, båda föräldrarna var alkolister och Magnus fick sällan lugna kvällar hemma. Magnus pappa Ulf var påverkad varje kväll och Magnus var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Magnus. Under dagarna i skolan hade Magnus det mycket tufft det var sällan Magnus kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Magnus spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. Ulf slog Magnus så mycket att Magnus blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Magnus överlevde mardrömsnatten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på just unive för jag tycker de är en väldigt rolig server med roliga evenemang samt bra rpa och shyssta staffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? de jag kan bidra med till servern e att jag kommer börja streama på twitchs och jag kommer rpa på en hög rpa nivå så att de blir såm roligast för alla att spela på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? DE e att jag ska göra de lika roligt för mig som för min kompis. vi bårda ska ha e ärlig chans att vinna. lite kortafata om motpartnes

Hur hittade du Unive? tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka