Nekad ossian.ljungqvist1@gmail. | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian ljungqvist rassmussen

Vad är ditt discord namn? Acrylick#0984

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ossian ljungqvist och är 25 år gammal, han har ett stort intresse kring bilar och är sugen på att skaffa sig ett jobb för att ha kul och göra det han är bra på helt enkelt. Ossian har een normal familj en bror en mamma och en pappa som lver tsm. Ossians dröm är att komma tbx till securitas men är ochså sugen på att komma tbx till meko och hjjälpa folk där. Ossian är även sugen på att börja jobba som något chgef jobb på tillexempel securitas eller meko. Ossian har bott här i staden förut men flyttat någon annan stanns och sedan kommit tilbaka.
Ossian är en rent allmänt glad person som njter av sitt liv.

På Ossians fritid så brukar ossian hänga med kompisar och vara ute med sin volvo at traktor. Ossian har en bror till som han inte vet så myckat om han försvan när Ossian var 8år gammal sen des har ossian velat träffa han, just nu så vet han lite om han, han e grovt gäng kriminell och år konstant på droger han heter abdi zer .

Vad kan du bidra med till serverns RP? JGa kan bidra med en seriös rp på serven och jag kommer sattsa på att alla ska tycka det är lika kul att rpa som jag. Jag kommer även bidra servern med att försöka tipsa många server lösa person om unive att börja här då det är en väldigt nice server med mpnga unika scipts. kommer även anmäla dem spelare som bryter mot regelbrott för att it fler ska göra det. Kommer it ligga i 300k m i stan utan jag kommer köra seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man it ska spela så man vinner senarion hela tiden utan göra rpn lika rolig som spelaren man spelar mott/med. Att man it ska vinna varja senario bara för man it pallar dö. det är lite kortfattat om den rgelern

Hur hittade du Unive? youtube och tiktok även fivem list

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka