Nekad ossian.ljungqvist1@gmail. | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
25
Reaction score
1
Ditt discord namn: .acrylick

Ditt Hex-ID: 11000014943984c

Vad för typ av beslut gäller det? Tagits bort som chef över Kriminalvården

Vem/vilka tog beslutet? Jobb ansvariga (oklart exaxt vem då som tog beslutet, ingen jobbansvarig vet någonting eller svarar)

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att Jobb ansvariga valde att ta beslutet pågrund av inaktivitet.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt enligt mig pågrund av att jag skrev i chef inaktivitet att jag kommer vara inaktiv pågrund av att min datator är sönder, kan bifoga kvitto att den vairt inne på reparation under 4 dagar. Enligt mig skulle jag inte säga att jag varit så inaktiv, har suttit i timmar och gjort kläder och bilar som i framtiden ska in t kriminalvården . Jag har anställt bra och mogna kollegor med mycket erfarenheter. Det jag är ute efter i denna överklagan att få tilbaka min roll som chef över kriminalvården. Jag tycker Jobb ansvariga inte tar sitt ansvara i denna fråga då dem ej svara pm och tar väldigt lång tid att svara i ticket.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan ej bifoga bevis kan sicka i mitt pm .acrylick

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka