Accepterad ossian.ljungqvist1@gmail. | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189432396/

Ditt Hex-ID: 11000014943984c

Vad är din discord tagg? .acrylick

Vem var det som bannade dig? .bullen eller bulten eller nu vad han heter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffsen valde att banna mig för att jag bröt mot ett ganska grovt regelbrott som ej accepteras på denna server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega hade jagat en bil som tidigare hade riktat vapen mot mig och min kollega sedan så krockar jag jag min kollega och tvungen åka byta bil på polisstationen för den här mannen då efter oss mot polisstationen och när vi jag går och byter bil så går min kollega upp och pratade med han som jagat då blir han då alltså gisslan tagen och blir uppkörd upp mot ett berg min kollega skickade då överfalls alarm uppe på berget och jag åker dit och kollar och hittar min kollega medvetslös jag på sjukvård och åker till sjukhuset med min kollega. Sedan så tänker jag och min kollega att vi går ut och åker och byter kläder och då följer man efter oss och ställer sin bil vägen när vi går in på klädbutiken för att byta kläder så vi ej kommer ut då försöker jag och min kollega komma ut ändå men vi väljer spån men ju på grund av de varit där inne i cirka 10/15 minuter. Det var det vilket är ett ganska grovt regelbrott och jag förstår till 100 % vad jag gjort och att det inte acceptabelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är inte en felaktig ban utan det är helt rätt av mig om jag bara sitt jobb. Det jag gjorde var fel och jag tog spawn menu torget vilket är c logg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit på cirka en gång förut och då var det att jag var inne i ett scenario med räddningstjänsten då vi har ett scenario har pågått i cirka två tre dagar och då är Peder jag på att jag kastar en Sten och tog sönder räddningstjänstens ruta utanför sjukhuset och bannade fem dagar och jag har lärt mig av det men jag fick jaga tidigare för att det var felaktig band enligt Staff ansvariga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tagit kontakt med någon in game vilket hade löst bättre till exempel kontaktat Mekonomen det hade varit mycket bättre alternativ än att ta spawnmenu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av dina ban till 110 % och det är detta ska inte upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, har ingen bild och har ej möjligheten att ta den nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka