Nekad ossian | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ossian

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Ossian Ljungqvist

Vad heter du på discord? Osse2010#3276

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 340+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid drömt om att bli chef på mekonomen och jag har jobbat som chef förut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på vianor förut så jag kan mycket om hur man lagar bilar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter ossian ljungqvist och är 39 år ska föreställa en man som har kommit från en ganska ovanlig familj. Hans mamma och pappa dog när han var bara några månader så han har haft en ensam uppväxt. Kalle var lite ensam innan men han var ändå glad. Men nu lever han ett bra liv i Unive city med vänner och är inte alls ensam längre. ossian tycker att bilar är en sak som han är intresserad av. Han är väldigt hjälpsam mot folk som kommer och frågar om råd även om inte ossian vet allting alltid så försöker han hjälpa till med deras problem. Han äger några bilar han använder bilarna mest till att köra runder. Kalles arbetsliv har inte varit det bästa han var arbetslös från början men blev anställde sedan sig på Postnord där han arbetskarriär startade han var en bra arbetar men efter ett tag bestämde sig han sig för att säga upp sig och anställde sig som Vianor

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan typ 5 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag men det hade inte varit roligt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig.

Har du läst våra Regler? Jag flera gånger om och om igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka