Inaktuell ossian | Chef-jobb ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ossian

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Ossian Ljungqvist Rasmussen

Vad heter du på discord? Acrylick#0984

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Lite drygt ett år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? ag kommer kunna utveckla jobbet genom att vara dagligt aktiv och att anställa många som har det som krävs för jobbet. Jag kommer försöka göra det till en roligare arbetsplats både för mig och för mina med arbetare. På så sätt kommer mer vilja jobba kvar och mer vill söka till trygg hansa. Jag som chef kommer ha bra kontakt med andra jobb som kanske kommer sponsra och och vi dom och då kommer vi få in mer arbetare till vårt jobb. Jag kommer kunna utveckla jobbet genom att göra det till en roligare arbetsplats att vara på och på så sätt kommer fler vilja jobba där vilket kommer leda till att fler kommer och köper försäkring hos trygg hansa. Jag kommer anställa mycket folk som har vad som krävs att jobba hos trygg hansa och det kommer vara ett seriöst jobb med hög rp. Jag kommer även vara aktiv chef och aktiv på discord för det är väldigt viktigt med att kunna svara på folk om dem har frågor. Nått jag kommer sträva mycket efter är också att skaffa samarbeten med folk att dem sponsrar oss och att vi sponsrar dem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tydliga erfaren heter när vi snackar priser och förhandlingar men framför allt priser jag vet mycket om hur tabbar systemet fungerar och även hur mycket ungefär man ska sätta försäkring på. Jag har även erfarenhet inom just roller som chef och btr då jag varit det ganska mycket som Securitas btr och meko chef. Jag vet hur jag ska bemöta både mina kunder och arbetare. Märker jag att en kollega blir lite orättvist behandlad eller några e taskiga mot hen som kommer jag gå till botten med de. Jag har även mycket erfarenhet inom hur en månskiva fungerar och hur man hanterar stress och panik attacker för det kan vara så att man vaknat på fel sida och så blir det en stressig dag på jobbet och så kan man vara så stressad att man liksom inte kan hantera sig själv. Jag vet då hur man kan lungan ner folk på bästa sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv som möjligt men lite av mitt schema Här.

Måndag inga speciella tider ungefär3 timmar per dag lite mer
Tisdag samma
Onsdag upp mot 4h
Torsdag 4h
Fredag 2,5 timmar
Lördag 5 timmar
Söndag 5 timmar
Mer aktiv på lov och sånt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka