Accepterad ospois | Medlem ansökning [omgkarlsson] [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ospois

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OspoisS/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? ospois#3445

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björk Lund han är 23 år från Amerika som flyttade till Sverige 2010 och kan flytande svenska. Björk bodde i förorten i tio år men 2020 så flyttade han ut till stan, efter han hade börjat jobba. Björk är en lugn person men han kan vara ganska så impulsiv. Björk gillar att göra saker som han inte gjort innan. Och där av har han jobbat på ganska så många ställen. Han har ett stort intresse för bila och där av så kan han mycket och är allmänt kunnig om bilar. Björk har en ganska så utbredd bakgrund han hade en kriminell livsstil och levde på föräldrarna när han var yngre. Men efter att han växte upp så insåg han snabbt att det var inget för han då han förlorade väldigt många vänner. Efter att hans livskärlek lämnat han på grund av hur han levde då hon var ständigt under oro och stress. Pågrund av hans förflutna så vill han där av då fullfölja sina nya drömmar. Som liten hade han aldrig något att längta för i framtiden då hans föräldrar aldrig motiverade han till att nå de. Som barn fick han vara pappan i huset och ta hand om sina syskon han hade liksom ingen ordentlig barndom då han aldrig fick chansen o vara barn på riktigt. Björk hade dock en utväg och det var då att vara med de andra gatubarnen efter skolan men det ena ledde till det andra och 10 år senare så hade barndomsvännerna avlidit pågrund av gängkrig. Vilket var en av de största anledningarna till att han flyttade. Björk insåg att han behövde ett bättre liv och vill där av börja jobba och fullfölja sina största drömmar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag håller jag min karaktär väldigt bra jag brukar liksom inte ändra något när det kommer till min karaktärs beteende. Kan skapa väldigt bra scenarion och har en del erfarenhet av rp. Jag har jag en bra inställning och sprider positivitet och glädje så mycket jag kan. Det är därför det skulle vara perfekt att spela på denna servern. Har hört väldigt mycket positivt om denna servern sedan innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en bättre rp miljö för alla. jag försöker göra scenarion så roliga som möjligt för alla och rpar till maximal nivå. Jag är välidgt aktiv och min rp är rolig. Rpar klart scenarion även om dom har gjort något som kanske/är emot reglerna, försöker alltid hålla det till rp och inte ooc.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så bra man kan även om scenariot inte är roligt för just dig. T.e.x om jag är gissla så rpar jag till att vara rädd och att ha ett vapen imot mitt huvud. Det blir en mycket mer rolig erfarenhet för alla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner, har även tittat på unive streamers/streams.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka