Inaktuell Osman Rashil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Medlem
Meddelanden
445
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad heter du på discord? staken#6366

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ja för att jag vill hjälpa alla andra icke medlemmar och alla andra då och jag vill underlätta för staffsens jobb då att jag kan banna de här lallarna 1 dag då ist för 1 timme som jag bara har kunnat göra nu för har vart servervakt nu och jag vill l kunna bli staff snart då och vill bli staff eller något skulle vilja få bort de här lallarna som bara e på servern för att lalla skulle vilja få bort de på servern istället för att bara kunna banna de en timme och sen tycker jag det är roligt att ha vart servervakt så då tänkte jag att det skulle va roligare att va medlemsskapsansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kan mycket om det och vet hur jag ska hantera det sen vet jag hur man använder sig utav discorden och vet hur man ska skriva och kommer att vara aktiv inom det ja elle har ju vart servervakt så har ju kunskap inom discorden iallafall så det här borde inte vara några problem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska ha ett trevligt bemötande för att man ska ju va en förebild för de på servern så om man bara är otrevlig så tycker jag att man inte har någonting med det här att göra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja jag skulle vilja påverka servern med god energi och banna folk som gör regelbrott och bara lallar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ja att man inte ska va här bara för att lalla och att man ska va trevlig mot alla för då kommer du få ett trevligt bemötande tillbaka också. Och att man ska va här för att ha kul och inte bara tjäna pengar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ett krav att man ska ha ett trevligt bemötande mot alla i början och inte bara unbanna en kompis ba för de är en kompis även om det är en kompis ska du inte bara unbanna honom för han har endån gjort ett regelbrott.

Hur ser din aktivitetet ut? ja jag spelar runt 8 timmar per dag ibland mer bero på hur mycket jag har i skolan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror inte de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka