Nekad osman abdi | Medlem ansökning [Melvin3113]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osman abdi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199158002256/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är melvin.

Vad är ditt discord namn? happYAbe#4943

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en fullvuxen man som gillar att gör roliga saker. Han gillar också när det händer saker t.ex gå på äventyr och liknande saker. Min karaktär är hemlös och han har inget jobb han vill ansöka till polis, Qpark eller ordningsvakt men han kan inte det fören han är medborjare. OSV han heter osman abdi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill tadel av seriös rp där jag kan sprida glädje och roliga och spännande scenarion. Ända sen den första gången jag gick in på unive så visste jag redan att jag ville bli medlem och tadel av en bra server. Varenda gång jag går in på unive så får jag alltid massor av glada stunder med mina kompisar men också alla andra på servern och det är något som jag skulle vilja tadel av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna få folk att ta Rollspelet seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare eller andra inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på youtube på svensk fiveM och så hittade jag unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka