osman abdi
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199158002256/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är melvin.
Vad är ditt discord namn? Mitt namn på discord är HappYAbe
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2011
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som ger folket ett gott skratt ok gillar när det händer saker han vill ta sitt RP till nästa nivå.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag ska kunna ta mitt RP seriöst och jag kommer bidra med att börja jobba med olika jobb som min karaktär kan jobba med.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det så många som spelar på den servern så de blir roligare att rpa.
Hur hittade du Unive? jag kollade mycket på fivem på youtube så hittade jag de.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ta det till nästa nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bli en bra rollspelare på unive.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är melvin.
Vad är ditt discord namn? Mitt namn på discord är HappYAbe
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2011
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som ger folket ett gott skratt ok gillar när det händer saker han vill ta sitt RP till nästa nivå.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag ska kunna ta mitt RP seriöst och jag kommer bidra med att börja jobba med olika jobb som min karaktär kan jobba med.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det så många som spelar på den servern så de blir roligare att rpa.
Hur hittade du Unive? jag kollade mycket på fivem på youtube så hittade jag de.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ta det till nästa nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bli en bra rollspelare på unive.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag