Nekad Oskvi | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskvi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bäckman/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Bäckman

Vad är ditt discord namn? OSKvi#7062

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar 22 år gammal har lite dåligt med pengar. Kan bli frestad att göra saker som är emot lagen. Han bor i stan men har en liten lägenhet och om han nån gång skulle få en massa pengar över ska han köpa ett stort hus. Gillar att cykla och köra bil men gillar it folk som kör för sakta i trafiken. Han vill vara stark men han orkar inte gå till gymmet och hans drömbil är en riktigt snabb lamborghini. Han har svårt att vara tyst om någon säger nått åt han så han blir irriterad men han har också lite svårt att slå någon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska vara medlem på Unive för jag tar spelet och regler på allvar och jag vill bli whitlistad och ha kul men också bidra med erfarenhet av rp. jag kör inte för att vara bättre/trycka ner andra utan för att ha kul med andra och ha riktigt bra stunder

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är lite svårt att förklara men Det är liksom att man kan ha jobb och inte bara bli dödad utan andledning och att det finns så många möjligheter så man kan hitta på hur mycket som helst med sina polare och så är det lite mer realistisk och det gillar jag.

Hur hittade du Unive? Jag hörde att en kompis körde det och sedan dess har jag kollat på flera youtubers som kör det hur mycket som helst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få känna hur det känns att vara någon annan och se vilka vänner man kan få och hur folk är mot min karaktär och försöka utveckla min personlighet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att inte mötas av folk som kör oseriöst och förstör och att kunna hitta några härliga folk att spela med samt att kunna föreställa sig hur det är i livet för det har it gått så bra på eclipse då blev man bara dödad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag har spelat lite på en rp server kallad eclipse roleplay men den var engelsk och jag har mött flera som inte ens kör rp och bara förstör och då tröttnar man ganska fort.

Vidare till muntlig intervju! Lycka till!!!

dc = Lallar3n#5445

Servervakt

Medlems ansvarig

flower.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka