Nekad Oskurt | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskurt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oskurt

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Kurt Stensson är 24 och är uppväxt i Sverige och var en rolig och snäll kille. när Kurt växte upp hade han många kompisar och betygen i skolan var okej. Kurt kunde komma in på många ställen för att plugga och valde då att bli en elektriker. Kurt har alltid tyckt att vara en elektriker var ett dröm jobb så detta hade han valt sen han var liten. Men nu har Kurt förlorat jobbet och blir tvingad att flytta till en ny stad där han hoppas få börja om på nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig kille som förhoppnings viss kommer bli om tyckt och igenkänd.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid få som man vill gör så att den andra personen också kan vinna t.ex. argumentet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COMBAT LOGGING. du får inte logga ut ur servern bara föra att rädda dig själv från ett jobbigt scenario typ om jag blir jagad av polisen får jag bara inte lämna för att räda mig själv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelet lite rp i andra spel och var då ett tag mod och lite så men det var något roblox spel så det kanske inte är samma sak men fick lära mig ganska mycket om rp under den tiden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är 15 år om ni ville veta kanske.

Nekad, Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka