Nekad Oskidooo | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskidooo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oskidooo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oskidooo#9171

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Polson och är 20 år gammal. Han träffade en snygg tjej online och bestämde sig för att resa till Sverige från polen men ganska snabbt så märkte han att det var en kille som catfisshade honom. Han blev arg och är nu fast i Sverige då han inte har några pengar att åka tillbaks till Polen. Han slösar alla sina pengar han får på triss lotter och är nu spelberoende.
Men en dag vann han så mycket så att han gick och köpte en bil. Han fick vänta länge för att det vara en långsam säljare som inte visste vad han gjorde men när Oscar Kom fram och fick sin bil så blev han glad och började att köra runt i den Det var en volkswagen golf.

Nu jobbar Oscar på Postnord där han gör runt paket till olika ställen I Multistaden

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en Social person som gillar att PR:a, Jag spelade på en annan server där jag var en Taxi Chaufför och en Sjukvårdare. Så jag har erfarenhet från det. Detta kommer göra att min rp kommer vara bra för att jag har gjordt det här grejerna. Jag gillar utmaningar och jag känner att Multistaden kommer ge mig dem utmaningarna inom rp som jag behöver för att bli en bättre rpare. Jag vill också bli whitelistad för att jag vill bli en Taxi chafför som jag var innan för jag tycker det är kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att serven har bra rp spelare på sig vilket gör att jag har chansen att utveckla min förmåga att rp:a bättre. Jag vill också bli whitelistad för att det finns så många fler jobb att göra och man kan vara mycket mer social i dom jobben.

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekommenderade den till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul men samtidigt RP:a jag vill ha kul men också komma fram med värkliga problem som man kan ta fram på serven. Jag vill också förbättra mig på att rp:a.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka